خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 96

اولین حقوقم از مدرسه ی جدید رو دیروز گرفتم و امروز تموم تموم شد !!! 

خیلی به موقع بود ... از نظمشون خوشم اومد  

یکشنبه ها و سه شنبه ها باید صبح زود برم مدرسه و این خیلی خسته ام می کنه ... بقیه ی روزها می تونم تا 7-8 بخوابم ... بد عادت شدم ها ... پارسال هر روز صبح زود می رفتم . مدرسه ی قدیمو دیگه دوست ندارم همه غمگینن امسال . مدرسه ی جدید هم آدماش غمگینن اما بیشتر دوستش دارم چون کارم اونجا جذاب تره ...  

بچه ها یه مدت گیر داده بودن به رنگ چشمم ... نمی دونم چرا براشون بحث بر انگیز شده بود ... من چشمام عسلیه و تقربا روشنه ... اما بحثشون سر این بود که توی چشمای من یه خطوط سبز دیده بودن !!! عجیب بود برام ... البته وقتی نور میافته تو چشام روشن تر می شه شاید از یه زاویه ی خاصی دیده بودند ... ارتباطم باهاشون خوبه ... دوستشون دارم و فکر کنم اونا هم منو دوست دارن ... چند وقت پیش به معلمشون گفته بودن نمی شه کلاسای حل تمرین ریاضیمونو بیشتر کنین ... همون کلاسی که من باهاشون دارم ...  

یه روز از شون یه امتحان گرفته بودم که از 2 نمره بود اونایی که نمرشون کامل شده بود روی برگشون یه برچسب کوچولوی بامزه مثلا یه جوجه کوچولو ... یا یه زنبور یا یه گل و ... چسبونده بودم ... اینقدر ذوق کرده بودن به هر کی می گم فکر می کنه دبستانی بودن در حالیکه اول دبیرستان بودن .... بعد اونایی که 25/0 کم داشتن همش می گفتن نمی شه بهمون ارفاق کنین که ازون برچسب ها داشته باشیم !!! بعد هم همش می گفتن خوش به حال بچتون ... گفتم بچه ندارم که ... بعد می گفتن خوش به حال بچه نداشتتون ... خیلی روزای قشنگیه ... فعلا این کارمو خیلی دوست دارم !!!

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:34

سلام
وب قشنگی داری خوشحال میشم به وبم سر بزتی

آدرس وبتو که نذاشتی !!!

الهه.م (رَسپینا) دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 http://panjereh2panjereh.persianblog.ir/

حقوق خاصیتش همینه!
حس رضایت از کار خیلی حس خوبیه ...من تجربه اش رو دارم و درکتون می کنم

آخه به این زودی ... همون روز تموم شه !!!
خیلی خیلی هم راضی نیستم اما دوستش هم دارم

سیندخت دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 http://sindokhtane.blogfa.com

چه بامزه! خب ذوق به خرج میدی و اینجوری ذوق ایجاد میکنی...موفق باشی عزیزم

آره خودم خیلی ذوق دارم خیلی دوستشون دارم و کلی انرژی براشون می زام اونا هم می فهمن دیگه

لبخند دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:09 http://www.mypromisingfuture.blogfa.com

چه شغل بامزه ای
خوش به حالت

ایشالله که برای تو بهتر باشه !!!

پرنده خانوم سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:39

آخییییییییییییی
منم دلم خواست معلم بشم

تو که خودت استاد کوچولویی

ناردونه چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:17 http://naardane.blogfa.com

عزیز دلم دوست خوبم خیلی خیلی لطف کردی منو یاد خودم انداختی جوابتو همونجا گذاشتم ولی دلم نیومد اینجا هم نیام تشکر نکنم

خواهش می کنم ... ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد