خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

!!!

حتما ً قبـل خواب ببـوسیـدش!... حتی اگه با هم دعـوای بـدی کرده باشیـد، ببـوسیـدش!

حتی اگه از عصبانیت داریـد دیوونه می شید .. ببـوسیـدش!

حتی اگه بهتـون گفته باشه از این زنـدگی کوفتـی خسته شـده .. ببـوسیـدش!

حتی اگه برچسـب ”بد اخـلاق” بهـتون چسبـونده باشه، ببـوسیـدش! 

حتی اگه بهتـون گیر بیخـود داده باشه، ببـوسیـدش! 

حتی اگه گفته باشه از لباسـی که شما عاشقشین متنفـره! .. نفهمیـده باشه شما موهـاتون رو مش کردین! ببـوسیـدش .. 

حتی اگه بـوی عرق و خستگی میـده .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه یـادش میـره جواب سلام شما رو بـده .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه خیلی وقته براتـون گـل نخـریده.. ببـوسیـدش! 

وقتی زیرپیـرهنی سفیـد حلقه ای پوشیـده و بـازوهای سفیـدش رو با اون پیـچ ماهیچه ای مردونه انداخته بیـرون .. وقتی صورتش ته ریش جذابی داره .. وقتی صداش خسته خمار خوابه، ببـوسیـدش! 

حتی اگه شما رو رنجـونده و غـرورش نمیذاره دلجـویی کنه .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه گرسنه اس و با شما مثل آشپـز دربـارش برخـورد می کنه .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه یادش میـره ازتـون تشـکر کنه .. ببـوسیـدش! 

وقتی براتـون یه آهنگ جدیـد میذاره و می گه: ”اینـو برای تـو آوردم!” .. وقتی تو چشـاش پـر خواستنه .. وقتی دست های ظریـف دختـرونه تـون میـون دستای زمخت و مردونه اش گم می شن .. ببـوسیـدش!


حتی اگه شما رو با مادرش مقایسه می کنه .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه با حرص می خواید از خونه بزنیـد بیـرون و اون محـکم بـازوهاش رو دورتـون حلقه می کنه و وسـط جیـغ های شما با خنـده می گه: "عزیـزم؛ کجا می خـوای بـری این وقته شب؟" ببـوسیـدش! 

وقتی ناغافلی لباسـی رو خریـده که هفته ی پیش، پشت ویتریـن دیدین و فقـط یه کلمه گفتین این چه خوشگله! .. وقتی دست هاش پـر از خریـد خونه هست و در رو با پـاش می بنـده .. وقتی با نگاهـی پـر از تحسین سر تا پاتـون رو برانـداز می کنه .. ببـوسیـدش!

حتی اگه تـوی شرکـت پیـاز خورده و تا موهاش بـو میدن .. ببـوسیـدش!

حتی اگه با دوست هاش تلفنـی یک ساعـت حرف می زنه و شامتـون سـرد شده ..

حتی اگه رو دنـده ی ”نه” گفتن افتـاده .. ببـوسیـدش! 

 

وقتی شمـا رو وسـط آرایش کردن می بوسه .. وقتی باهاتـون کشتـی می گیـره و مثل پـر از رو زمین بلنـدتون می کنه ..! وقتی تو دلتنگی هاتون داوطلبانه می بردتـون بیـرون و شما رو تو شهـر می گردونه .. ببـوسیـدش!  

حتماً قبـل خـواب ببـوسیـدش .. !  


شایـد فـردایی نباشـه … 


شایـد شما فـردا نباشیـد …

نظرات 9 + ارسال نظر
آلما شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:15

این متنو قبلا دیده بودم...خیلی به دلم نشست

آره منم خیلی وقت پیشا یکی برام میل کرده بود اما دوباره دیدمش دلم خواست بزارمش ... یه جورایی انرژی مثبت می ده به آدم

لبخند شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:23 http://www.mypromisingfuture.blogfa.com

کاملا موافقم بوسیدن اونایی که دوستشون داری خیلی تاثیر خوبی توی روابط داره

مریم شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:24 http://maryamalviri.blogfa.com


قالب وبلاگتون خیلی قشنگه

مریم شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:30 http://maryamalviri.blogfa.com

خیلی قشنگ بود دوسش دارم
مرسی از اینکه این همه احساس خوب بهم دادی با این نوشته

مزه زندگی سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:59 http://phddays.blogfa.com

متن زیبا و پر احساسی بود

عارف شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:22 http://arefoto.blogfa.com

سلام [لبخند]

مطلب جدید نوشتم [گل]

پرنده خانوم دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:58


I like it!

رها چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:54 http://newvision88.blogfa.com

یلدات مبارک یلداجون. امیدوارم شادیهات به بلندای این شب قشنگ باشه

عادل دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:39 http://simba.persianblog.ir

سلام خسته نباشی..تا حدودی مطالب وبت رو خوندم مخصوصا مطلب ببوسیش و تقریبا خوشم اومد..شاید پیش خودت بگی این پسره چه قدر پررو هست که میگه تا حدودی خوشم اومده .ولی برای اینکه سو تفاهم نشه باید بگم که من عادت ندارم مثل بعضی ها چاپلوسی کنم...نمیدونم این روز ها بچه های وب چه شون شده اخه هر وقت پیام ها رو باز میکنم میبینم هر کسی که پیام میده فقط به فکر اینه که تبلیغ وب خودشو بکنه تا اونجایی که دست به هر کاری میزنن مثلا به دروغ میگن واقعا وب جالبی داری و بسیار خوشم اومد از وبت در حالی که من مطمئنم که حتی یه مطلب از وب منو نخوندن در اخر هم حرف دلشونو میزنن و میگن که منو لینک کن بعضی ها که همون اول میرن سر اصل مطلب...الان یه دفعه پیش خودم گفتم چرا اینا رو به شما میگم...اخه دلم خیلی پره...به خاطر این اتفاقی حرفم به اینجا کشیده شد..سرتو درد اوردم بگذریم..
از اونجایی که وبت شبیه وب منه با خودم قرار گذاشتم هر وقت میام تو نت حتما به وب شما سر بزنم همینطور با اجازه شما وبتو لینک کردم..ولی هر چی فکر میکنم نمیشه شما رو به وبم دعوت نکنم شاید به دور از ادب باشه به هر حال اگه مایلید به وبم سر بزنید
با ارزویی فردایی بهتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد