خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 107

فردا دوباره شورای دبیران داریم و من برای شورای دبیران و دیدار اولیا با دبیران این دفعه یک بروشور از وبلاگ های بچه ها آماده کردم ... 3 ساعت وقتمو گرفت تا از بین وبلاگایی که درست کردن 6 تا رو انتخاب کنم ... از صفحه ی اولشون عکس بگیرم و وبلاگ رو معرفی کنیم و همه رو توی یک صفحه پشت و رو تنظیم کنم !!! 

امروز هم بردم مدرسه و پرینت رنگی گرفتم و آماده است ... اما از این دو تا مدیر بگم که هر وقت کار داری هر کدوم تو رو به اونیکی حواله می دن ... در مورد این بروشور هم همینطور بود ... همه زحمتاشو من کشیدم برای اینکه یه تایید بگیرم برای تکثیر کلی منو پاسکاری کردن  

یه کار دیگه هم برای خودم درست کردم اساسی ... البته اگه نتیجه بده به زحمتش می ارزه !!!  

اونم اینه که برای بچه هایی که باهاشون درس ریاضی 1 دارم تکلیف شبانه تعریف کردم که هر شب دو - سه تا سوال ریاضی که حدود 10 دقیقه حل کردنش وقت می بره می دم ... این تکلیف مال هر شب هست و هر 3 روز یکبار یک نفر نماینده جمع آوری و تصحیح کردنشون می شه !!!  جواب سوالا رو می دم به مشاور و هر روز صبح زنگ اول باید تکلیف های شب گذشته جمع آوری بشن و بعد اون نفری که نماینده است می ره و جوابا رو از مشاور می گیره و برگه های بچه ها رو تصحیح می کنه ... همین تصحیح کردن باعث می شه که یه سوالو چندین بار حل کنه و خوب خوب یاد بگیره !!!  

اینم ایده ی جدید منه که البته قبلا اجراش کردم و نتیجه ی خوبی هم داده ... چون اینجوری بچه ها آهسته و پیوسته یه درس رو یاد می گیرن و چون هر شب ریاضی حل می کنن هم براشون عادی می شه و بعد از یه مدت دیگه براشون سخت نیست و هم اینکه هر درسی براشون حسابی جا می افته !!!  

یه چیزی : 

شماها وقتی حقوقاتونو می گیرن چیکار می کنین !!! تا چند روز پول تو حسابتون می مونه !!! من هر کاری می کنم بیشتر از یک هفته پول ندارم ... حقوقم هم به نسبت خوبه ... از بس همش پول ندارم خسته شدم ... حقوق امسالم دو برابر پارسال شده اما بازم هیچی ازش نمی مونه ... هیچی هم نمی خرم انگار !!! 

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:44 http://setareman.blogsky.com

سلام
خانم معلم
منم روزی ارزو داشتم یک معلم باشم ولی نشدم به وبلاگم سر بزن و عکسهای کتابهایمان را ببین و شما هم مثل من فکر خواهید کرد.
با سر زدن به وبلاگم ما را خوشحال کنید

نانا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:21 http://bittersweet.persianblog.ir

من حقوقم رو که میگیرم درصد زیادیش رو یا سکه میگیرم یا میذارم تو حساب یه ساله. تبدیل به یه چیزی میکنم که خرج نکنم حالا عر چیزی که باشه
اگه هم میخوای خرج کنی هر ماه برای خودت یه اولویت بذار و همون رو بخر

آخه آدم متاهل با مجرد فرق داره !!! هزار جور خرج الکی مربوط به خونه هم هست که باید انجام شه !!! یا مثلا خرجای مربوط به دانشگاه !!!
همین که می ونی سکه بخری یا یه کاریش کنی خوبه !!!

آلما شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:54

بنده که حقوقم هنوز سوم ماه نشد تمومه!!

منم بعضی ماه ها روز اول حقوقم تموم می شه ... مثل این ماه !!!
پس همدردیم !!!

ثریا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:35

با سلام من ثریا هستم دبیر ریاضی .تجربیات جالبی را می نویسین خیلی ممنون . یک سوال داشتم . اگر این سوالات 10 دقیقه ای که به بچه ها می دهید از روی هم رونویسی کنند و جواب بنویسند چکار می کنین!؟ و جوابها را مدهید شاگردان ضعیف اصلاح کنند؟؟خیلی متشکرم که به سوالهای من جواب می دهید.

اون نفری که نماینده جمع آوری هست مسئوله که برگه ها را آخرین ساعت هر روز به بچه ها بده و موقع ورود به مدرسه ازشون بگیره ... احتمال رو نویسی کم می شه و حتی اگر رونویسی کنند هم باز خوبه ... همین رو نویسی وقتی هر روز تکرار بشه تاثیر مثبت داره !!! برگه ها رو ترجیحا بچه های ضعیف تصحیح می کنند اما بالاخره نوبت به زرنگ ها هم خواهد رسید ...

رسپینا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 http://panjereh2panjereh.persianblog.ir/

سلام یلدا جان...
خوش به حال شاگردها با این معلم خلاق..... خوشم میاد از اینهمه وقت و انرژی ای که واسه بچه ها میذاری

خودم هم لذت می برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد