خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

پرسش و پاسخ

خب از اونجایی که من فردا و پس فردا تعطیلم و امتحاناتم هم تموم شده  

می خوام یه فرصتی در اختیارتون بزارم که هر سوالی در مورد من ، کارم و چیزایی که خودتون دوست دارید بدونین رو ازم بپرسین   

به سوالات در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد  .  

 

البته لطفا  سوال در مورد اسم اصلی ام و اسم محل کارم و چیزایی که باعث می شه نتونم در آینده اینجا راحت بنویسم نپرسید !!!   

منتظرم  

  

پ.ن : آمار بازدید حدود ۱۳۰ -۴۰ بوده اما ظاهرا خیلی سوالی برای کسی پیش نیومده و این یعنی من خیلی مبهم نیستم براتون و همه چیز واضحه ... خوشحالم

www.smilehaa.org

نظرات 6 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:16 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
1معدل این ترمت چنده؟
2من میتونم لینکت کنم؟
3تیم مورد علاقه شما؟
4سوال زیاد دارم بعدا میگم...

سلام
1- هنوز مشخص نیست فکر کنم حدودای 15 بشه !!!
2- چرا که نه !!!
3- فوتبال دوست ندارم !!!
4- منتظرم ...

نانا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:10 http://bittersweet.persianblog.ir

یلدا جون چیز خاصی نیس یعنی میدونم بیشتر چیزایی که باید بدونم
از نحوه آشناییتون بگو من داستانای رمانتیک رو خیلی دوس دارم:*

نانا جونم توی موضوعات وبلاگ بخش خاطرات گذشته مفصل نوشتم اما خلاصه اش اینه که ما توی دانشگاه با هم همکلاسی بودیم ... کلی هم با هم کل کل داشتیم ... اما خب سنمون هم خیلی کم بود و عاشق هم شدیم و پس از ماجراهای طولانی و 3-4 سال دوستی ازدواج کردیم ... ولی اگر مفصل تر می خوای برو خاطرات گذشته

ثریا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:42

سلام ممنون از اینکه به سوال قبلی ام پاسخ دادید . دوست دارم اگر که تجربه تدریس ریاضی داشتین و مثمر ثمر بوده بنویسین . در ضمن نظرتان درمورد الکی نمره قبولی دادن در ریاضی چیست ؟تا حالا این کار را کردین ؟

من اونقدرا تجربه تدریس ریاضی ندارم یکی دو سال بیشتر نیست که ریاضی تدریس می کنم بیشتر تجربیات تدریسم مربوط به تدریس کامپیوتره !!! شما باید از تجربیاتتون به من بگید ...
معلم ها که معمولا نموره الکی به کسی نمی دن اما یه وقتایی مدیر مدرسه است که توی نمره ها دست می بره و نمره ها را با تغییرات دلخواهش ثبت می کنه و بعد سال بعد به معلم می گه بیا لیست رو امضا کن !!! اما بچه ای که می دونیم مشکل داره و قطعا نمره ی خوبی کسب نمی کنه باید خیلی زودتر به فکرش باشیم ... براش کارهای اضافه انجام بدیم و از خانواده اش کمک بگیریم ... اما اگه نشد که هیچی دیگه !!!

مهسا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:42 http://azhamedelkandam.blogfa.com

سلام تمام پست هاتو خوندم.نوشته هات دلنشین بود.یه آرامشی بهم داد که انقدر زندگی رو به خودمون سخت نگیرم. منم فکر میکردم تا به 30 نرسیدیم باید همه چیمون جور شده باشه.اما به حرفات که فکر میکنم میبینم حق با شماست .
راستی منم رشته ام کامپیوتر هست خوشحال میشم با هم دوست باشیم.من ترم 5 هستم.
شما ترم چندی؟

خوشحالم
منم خوشحال می شم
من ترمای آخرم
اما چون سر کار می رم شاید دو ترم دیگه درسم تموم بشه !!!

الهام دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:46

سلام یلدا جان من اولین باره که میام اینجا.سوالی ازت ندارم فقط یه خواهش دارم منم مثل تو که عاشق یاشار شدی عاشقم عاشق یکی از همکلاسیام شدم.۲۷ دی دلمو به دریا زدم ورفتم بهش گفتم اما جز سکوت جوابی نگرفتم اونجور که توی خاطراتت خوندم معلومه که قلب پاکی داری واسم دعا کن که از بلا تکلیفی در بیام مرسییییییییییی

پرنده خانوم دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:34

یه خسته نباشید جانانه به یلدا خانومی گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد