خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 109

امسال برف و بارون نمی خواد دست از سر مابرداره !!! منم که از هوای ابری بدم میاد !!! کلا انرژیم روزای ابری می رسه به صفر ... امروز صبح هم با اونکه کلاسم ساعت 12 شروع می شد اما ار بس برف بود صبح با یاشار رفتم و نشستم کارامو اونجا انجام دادم ...  

اینقدر هم بچه ها حواسشون به برف بود و اینکه آیا فردا تعطیل می شه یا نه که اصلا به درس گوش نمی دادند ...  

الان هم تازه رسیدم خونه و خیلی خسته ام ... اما عوضش 3 روز تعطیله !!!  

بابام قراره برام یه سنتور خوب بخره ... قدیما وقتی تازه دانشگاه قبول شده بودم یعنی حدودا 12 سال پیش رفتم کلاس سنتور ... خیلی هم پیشرفتم عالی و بود و استاد در کف مونده بود ... یه سالی رفتم کلاس و بعدش خورد به آشنایی من با یاشار و از اونجایی که استادم مرد بود و یاشار اوموقع ها خیلی روی اینجور قضایا حساسیت نشون می داد و اینکه چندان از صدای سنتور خوشش نمی اومد و کماکان هم نمیاد !!! من دیگه کلاس نرفتم و کم کم مهارتی که کسب کرده بودم کم کم کم شد ... البته سنتور داشتم و گه گاهی هم می زدم اما سنتورم  خیلی زود کوک خالی می کرد و من مجبور بودم دوباره بدم برام کوک کنند و کوک سنتور هم چون 72 تا سیم داره نسبتا گرون بود و بعد هم که خونمون خیلی کوچیک شد و جایی براش نبود ...  

حالا چند وقتیه دوباره زدم تو کار درآوردن نت ها و ... مربوط به سنتور اما منتظرم تا بابام برام سنتور بخره ... اونم فکر کنم یه حرفی زده پشیمون شده چون چند وقت پیش  بهش گفتم چی شد پس ... گفت حالا بزار پول بیاد دستم !!! اما من جای میز سنتور و سنتورم و باز کردم و هر شب به یاشار می گم می شه بری از انباری بیاریشون ... اما من دیر میام اونم دیر میاد ... یکم هم تنبلی می کنم !!!  

فعلا جاش خالیه اما خبری از هیچ کدومشون نیست !!! 

خواهرم اسفند میاد ...  

و ویزای مامان و بابام هم اومده ... اما به خاطر گرونی دلار و یورو بابام خیلی موافق رفتن نیست ... باید دید چی می شه ...

نظرات 2 + ارسال نظر
آلما پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 http://almaa.blogsky.com

سنتور...پیش پیش مبارکه

مرسی دوستم

گمنام دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 http://dgomnam.blogsky.com

صدای سنتور دلنشینه.اولین بار وقتی خودم دانش آموز بودم تو مدرسه شنیدم.
در مورد دلار هم زیاد نباید دست رو دست گذاشت.مشخص نیست چند میشه. من دو ماه پیش رفتم پیش خانوادم. دو ماه پیش 2000 دلار دادن. هنوز نفروختم.البته 2000 تا برای ایتالیا چیزی نیست.ولی اگه 2500 تومن می خرین هستم در خدمتتون..شوخی کردم...امیدوارم سفر خوبی داشته باشن.

دلار که بابام داره اما کلی هم هر ماه باید بفرسته !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد