خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 111

خیلی غمگینم ... اونقدر که اگه یاشار نبود دلم یه دل سیر گریه می خواست ...  

ناراحت دوستم هستم ... ناراحت غم تو چشاش ... ناراحت دلخوشی هاش که حالا باید تمومشون کنه !!! 

دیشب که اومده بودن خواستگاری گویا مادر پسره از فاجعه هم فاجعه تر بوده ... اونقدر که دوستم سنگکوب کرده بود ... می گفت با لباسای کهنه اومده بودن و از اون بدتر اینکه همش با داد و بیداد حرف می زد و با لهجه ی غلیظ و خیلی حرکات غیر عادی و زشتی داشت ... مثلا اینکه موقع برداشتن میوه و یا چیزای دیگه کلی هول می زد و انگار از قحطی برگشته بود ...  

پسره اما خوب بود ... باباش و خواهرش هم بد نبودن ... پدر و مادرش از داماد خوششون اومد ...  

 فعلا که تصمیم بر قطع این رابطه است و امروز دوستم و اون پسر هر دو داغون بودن ... اونقدر که حتی طاقت دیدن همو برای خداحافظی نداشتن ... اس ام اساشونو داد بخونم ... دلم می خواست یه عالمه گریه کنم ... یک سال هر روز با عاشقانه هاشون همراه بودم ... هر روز سعی کردم یادشون بدم چطور باید با هم رفتار کنن ... تفاوت ها رو یادشون بدم ...  

اما هرچی به صلاحشه ...  

من اگر کسی رو اینقدر دوست داشتم برام هیچی مهم نبود ...  

توی محل کارمون فقط من از جریان خبر داشتم ... به خاطر همین به کی هم نمی تونستم چیزی بگم ... اما دلتنگم زیاد ... از دست این دنیا که وقتی دو نفر رو عاشق می کنه همه چیز به هم می ریزه !!! همه جور سختی براشون میاره !!!  

به قول دوستم دفعه ی قبل که خیلی رابطه مون قوی نشده بود یکسال طول کشید تا آروم بشم ایندفعه که فکر کنم تا آخر عمرم طول بکشه !!! 

بهش گفتم اگه تصمیمت قطعیه باید گریه کنی) آخه می گفت به خودم قول دادم گریه نکنم !!! 

گفتم باید براش سوگواری کنی ...  

می گفت دیشب تا صبح مامانم گریه کرده و خودم ... می گفت بابام نگرانمه ... دیشب به مامانم می گفت این بچه از بین می ره !!! نمی دونم واقعا توی این جور مواقع باید چیکار کرد ؟!!!!!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
نانا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:50 http://bittersweet.persianblog.ir

منم بغض کردم
خیلی سخته نخصوصا وقتی خود پسره خوبه
امیدوارم صبرش زیاد باشه

اوهومممممممممممم

حاج صالح سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:30 http://newsee.ir

و عشق آمد پدید ...

بروزم

رازقی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 http://myamorousdays.blogfa.com

منم تا حرف از جدا شدن دو عاشق میشه حس میکنم بزرگترین مشکل دنیاست! جدا شدن دو نفری که به هم دل بستن به اندازه ی یه عمر تبعات داره... کاش خدا دوباره به هم برشون گردونه. منم نظرم مثل تویه یلدا. فکر میکنم باید همه چیزو بذاره کنار و خود خودش رو بپذیره. حالا این وسط کی مخالفه که اینا میخوان از هم جدا شن؟
بابت راهنماییت برای خرید ماشین ظرفشویی بی نهایت ممنونم یلدا جان. خیلی عالی بود و قطعا همین توصیه ی تو رو عمل میکنم. فقط چندتا سوال بپرسم؟
۱- به نظرت ۸ نفره کافیه؟ اگه ظرفیتش بیشتر شه سایزش هم بزرگتر میشه؟ ۲- می تونم بذارمش رو ماشین لباسشویی؟

ترنه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 http://torneh60.blogfa.com/

چقدر خوب گفتی یلدا جون که خدا عشق رو همراه با سختی به آدم میده ......
همیشه یه جای کار لنگه و آدم فرسوده کن.....
ایشالا که هر چی به صلاحشه همون بشه

لیلی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:44

سلام یلدا جان الان که داشتم ماجرای دوستت میخوندم دوست دارم گریه کنم ولی چون تو دفترم باید خودم کنترل کنم . آخه قضیه اش عین قضیه منه. بعده ۶ بار خواستگاری ۴ روزه پیش بابام باز جواب رد داد چون پدر داماد واقعا آدم غیر قابل تحملیه.ماهم خواستیم دوستی ۲ سالونه پایان بدیم ولی مگه میشهمن نمیتونم از عشقم بخاطر باباش بگذرم

بانو چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 http://heartplays.persianblog.ir/

خانواده خیلی رابطه مستقیمی داره تو ازدواج... امیدوارم بهترین ها براش رقم بخوره...

tandis پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:05 http://arezohayman.blogsky.com

سلام.ببخشید یلدا خانم میشه بگین تو کدوم پست در

ماجرای این دوستتون رو تعریف کردین که منم بخونم؟

مرسی.

از صمیم قلب واسه این دوستت خوبتون آرزو میکنم بهترین ها

واسش اتفاق بیافته.

راستش نمی دونم کدوم بوده باید آرشیو رو بگردم !!!

آلما یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 http://almaa.blogsky.com

نه...
حتی اگه خیلی هم عاشق هم باشن این تفاوتها بعدا تو زندگی خیلیییییییییییی دردسر ساز میشه و حتی عشقشونو تحت شعاع قرار میده
به نظر من بهتره این رابطه تموم شه
الان سخته اما چند سال بعد هر دو به این نتیجه میرسن که چه کار خوبی کردن
خصوصا دوستت

خودش هم همینجور فکر می کنه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد