خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزهای آخر !!!

دیروز و پریروز در واقع آخرین روزهای سال تحصیلی بودن و نمی دونین چه اوضاعی بود ... بچه ها کلا دیوونه شده بودن ... یه سری شعر می خوندن یه سری گریه می کردن و کلا اوضاعی بود ...  

دیروز هم که دیگه دست از سر ما بر نمی داشتن ... اولا که یه بغل دفترچه خاطرات بود که به زور می دادن دستمون که یه چیزی بنویسین ... بعد هم کلی بغل و گریه و ...  

منم خیلی دوستشون داشتم ... خیلی دلم براشون تنگ می شه اما من تجربه دارم که زندگی همینه یه روز بالاخره می رن دانشگاه و باید از هم جدا شن ... و در ضمن اینهمه راه ارتباطی ... خلاصه کلی براشون تو دفتراشون چیز میز نوشتم و براشون برچسبایی که کل سال تو خماریش بودن و چسبوندم ... دیگه هر چی هر کی دوست داشت بهش دادم که عقده ای نشن یه وقت ... اینقدر هم چسبیده بودن به من که ول کن نبودن ... روز خوبی نبود بار غم زیادی داشت ... دوست داشتم باشم هنوز در کنارشون اما نمی شه توی این مدرسه بیشتر از این دووم آورد ...  

حیف شد ... خیلی زود تموم شد سال ... خدا کنه سال دیگه هم بچه ها به همین دوست داشتنی امسال باشن ... سال دیگه می دونم که یه گروه دبستانی دارم ... خیلی هم دوستشون دارم ... اما ساعتای کمی رو باهاشون هستم ...  

تا خدا چی بخواد  

نظرات 5 + ارسال نظر
گل نسا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:11 http://purelove.blogsky.com

آخییییییییییی
ناااااااااااااازی
یاد دفترخاطره هامون بخیر....
دوستام از همه معلما میخواستن خاطره بنویسن براشون...اما من فقط از معلمایی که دوست داشتم خاطره نوشت دارم:)

راست میگی؟دبستانین؟ وای چقدر جالب و دوست داشتنیه:)
بووووووووووووس برای خانوم معلم دوست داشتنی:):*

آلما شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:54

آخیییییییییی
این روزای آخر پیش دانشگاهی برای منم همینطوری بود
چقدر گریه و عکس و صدای ضبط شده داریم

جوجو سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 http://alahman.blogfa.com

سلام خانوم معلم
سمته ما نمیایی
دیگه من و دوست نداری؟

مگه می شه جوجومو دوست نداشته باشم

پرچم داران اهل بیت سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 http://parchamdaraneahlebeyt.persianblog.ir/


به نام ایزد یکتا
با سلام
عنوان مطلب: یه سوال
به روزیم
اول رجب ایام ولادت امام باقر به کامتان شیرین
درود خدا بر شما

بهارنارنج و یاس رازقی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:09 http://formyramin.blogsky.com

حس میکنم تو از اون خانوم معلما باشی که بچه ها خیلی دوستشون دارن...

خودم هم همینطور فکر می کنم ... آخه منم خیلی دوستشون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد