خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 130

خب امروز اولین روز بعد از امتحانا بود ... یک هفته ی آخر مرخصی داشتم و نرفته بودم سر کار ... امروز رفتم .  

دوستامو برای هفته ی آینده دوشنبه دعوت کردم خونمون و می خوام برای یکی از دوستام که تولدش نزدیکه تولد سورپرایزی بگیرم .  

مهمونی هم جوونانه است . باید حسابی به تمیز کاری خونه برسم . فردا هم توی آموزشگاه کلاس دارم .  

اینقدر حس خوبی دارم که میام خونه و می تونم به کارهای دلخواهم یا کارهای خونه برسم و شام و ناهار درست و حسابی درست کنم .  

دیروز کلی عکس دانلود کردم می خوام برای مهمونی کارت دعوت درست کنم .  

کیک هم قراره خودم بپزم .  

اون پیراهنی که مامانم از ایتالیا برام آورده بپوشم و دلم می خواد اگر وقت داشته باشم یه عصرنه ی بامزه هم براشون درست کنم .  

راستی شماها می دونین از کجا می شه فلاسک خوب خرید که حدود 1 لیتری باشه و آب را تا 8 ساعت گرم نگه داره و قیمتش هم مناسب باشه !!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
ساره یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:49

من فلاسکهای دسینی رو می دونم که خیلی خوب آب رو گرم یا سرد نگه میداره . مامانم کادو گرفته و امتحانش که کردیم عالی بوده.ولی خوب قیمتش رو نمیدونم.

ممنون

نانا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:13

خوش به حال دوستت که دوست به این خوبی داره
عزیزم:*

گل نسا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:19 http://purelove.blogsky.com

به به مهمونی جوونانه تولد سورپرایزی
چه شود!
:) :*

کجایی دلم تنگ شده برات یار قدیمی

اولدوز دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 http://olduz.blogsky.com/

از شوش می شه. من از اونجا خریدم و جنسش هم خوبه.

مریم دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:24 http://zendegiyemaryam.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااام
خوش میگذره دوران آزادی؟
مهمونی خوش بگذره از کیکت و کارت دعوتا عکس بگیر ما هم ببینیم
بوووووووووووووووووووووووووووووووس

خیلیییییییییییییییییییییییییی
حتما سعیمو می کنم ... خودم هم همین تصمیم رو دارم اما می ترسم شلوغ و پلوغ شه نشه !!!
عکس کارت دعوتو که توی ادامه مطلب گذاشتم
بووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد