خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 131

وقتی دنبال چند تا دستور بامزه برای عصرونه می گردی کلی چیزهای جالب پیدا می کنی ... دلم خواست یه مدت بیکار باشم همشونو درست کنم ...  

اما حتی فکر نکنم برای مهمونی هم اونقدرا وقت داشته باشم .  

هر گونه دستور راحت و جالب و سریع پذیرفته می شود !!! 

دیروز هم خودم یه کارت دعوت قشنگ برای مهمونی طراحی کردم توی ادامه مطلب می زارم ... اون پایینش هم اسمم و آدرس خونمونه چون نمی خواستم رمز دار کنم پستو اونجوریش کردم !!! 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بانو دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:51 http://heartplays.persianblog.ir/

چه بامزه شده ...
ایشالله خوش بگذره...

ممنون

نانا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:05

کارته چه خوشگله:X
عصرونه با مزه نمیدونم چی میشه درست کرد بلد نیستم شرمنده:*

مریم سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:15 http://zendegiyemaryam.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااامخیلی خوشگل کارتتو آماده کردی
بوووووووووووووووووووووس
باید دقیقا بگی چند دقیقه وقت داری واسه درست کردن عصرونه
اصلا وقت داری کلا؟
بووووووووووووووووووووووووووووووس

روز قبلش وقت دارم !!!

ناناز سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:22

سلام عزیزم
چه کارت خوشکلی طراحی کردی ایشاا... خوش بگذره بهت

آزاده سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 http://bekasinagoo.persianblog.ir/

خیلی قشنگه میتونی دلمه لواش درست کنی همون مواد دلمه لای نون لواشی که رولش میکنی و بعد تو روغن سرخ میکنی روشم با سه رنگ سس تزیین میکنی

ممنون از دستورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد