خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۱۳۴

چه هوای نابیه امروز ... صبح زود که با یاشار رفتم سرکار ... پولام هم تموم شده بود و برای مهمونی ژول کم آورده بودم اما صبح که بیدار شدم مطمئن بودم که امروز دوباره پولدار می شم ... تا رفتم آموزشگاه خانم منشی پاکت حقوقو داد دستم و اون برگه ی معروف که امضا کنم ... کلی شاد شدم .  

خلاصه که آخرای ترمه و شاگردام دو تاشون نیومده بودن از 4 تا !!! منم یکم مشکلات اون دوتا رو رفع کردم تا 4 شنبه که آخرین جلسه است .  

بعدش هم خودم پیاده تا یه جاهایی اومدم ... حیف بود از اول سوار ماشین بشم . آموزشگاه تجریشه و من تا نان سحر پیاده اومدم بعدش رفتم یه عالمه نون های خوشمزه و تازه و داغ خریدم و بازم به پیاده رویم ادامه دادم . دیگه داشتم می رسیدم نزدیکای مدرسه که سوار اتوابوس شدم .  

بعدش هم نزدیکای خونه دوباره کلی پیاده روی کردم و رفتم پنککم رو که تموم شده بود خریدم و کلی مغازه ها روی توی هوای دل انگیز دید زدم و بعد برگشتم خونه و الان هم در خدمت شما ام .  

دیروز ژله خرده شیشه ام درست شد و واقعا عالی شد خیلی دوستش داشتم خوشحالم که زحمتام هدر نرفت .  

امروز باید دو تا کیک بپزم و بعد تزئینشون کنم .  

خونه رو تمیز کنم . رو تختی رو هم که دادم خشکشویی و دیروز گرفتم .  

شربت هم خودم درست کردم!!!  

خوبیش اینه که فردا رو تعطیلم و از صبح می تونم به همه ی کارام برسم .   

امیدوارم همه چیز به خوبی پیش بره و حسابی خوش بگذره  

اون دوستم هم که تولدشه فهمیده و دیگه سورپرایز نمی شه  

عصرونه هم درست نمی کنم ... اونجوری همش باید پذیرایی کنم و بهم خوش نمی گذره ...  

دوربینم همش عکسا رو تار می گیره وگرنه عکس ژله ام رو میذاشتم .

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:09 http://zendegiyemaryam.blogfa.com

سلاممممممممممممممممم
خسته نباشی از اینهمه کارای مهمونیییییییییییی
خووووووووووووووووووووووووش بگذرههههههههههههههه
من آپم بهم سر بزن خوشحال میشم
بووووووووووووووووووووووووووووس

ممنون
چششششششششششششم

بانو دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:15 http://heartplays.persianblog.ir/

تو این هوا واقعا پیاده روی مزه می ده...

خیلیییییییییییییییی

لبخند سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 http://www.mypromisingfuture.blogfa.com

منم دیروز پولدار شدم حقوق رو دادند یعنی تنها روزی که با انگیزه میای سر کار همین روزههههه
خوب اشکال نداره عکس تیره و تار هم میذاشتی قبول بود

با دوربین دوستم عکس گرفتم می زارم زودی

محیا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:34 http://yaddashthayemahya.persianblog.ir

مزه زندگی میده اینجا

خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد