خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه ۱۳۷

امروز بعد از مدرسه با چند تا از دوستام رفتیم اطراف مدرسه گشت و گذار خواهر یکی از همکارام می خواست برای عروسی لباس بخره منم تصمیم داشتم برای ۹ امین سالگرد عقدمون برای یاشار یه چیز سورپرایزی بخرم برای اولین بار . بیشتر هم دلم می خواست براش تی شرت بخرم . خلاصه که رفتیم چند تا فروشگاه هم لباساشونو دیدم و خیلی خوشم نیومد . بعد رفتیم برندس قلهک اونجا دیدیم همه ی لباسای مردونشو 50 درصد تخفیف زده و اتفاقا اون مدلی که من دنبالش بودم هم داشت و ساده بود و یقه گرد و جنسش خیلی لطیف و نرم بود اما فکر کنم نخی نباشه . به هر حال یه تی شرت سبز براش خریدم که قیمتش هم خیلی خوب در اومد و بعدش هم بهم یه کارت اشتراک داد و خوشحال و خندون اومدم خونه . سر راه هم یه کاغذ کادوی سبز براق خریدم و دو متر روبان سبز کم رنگ . اولش با یکی از لباساش چک کردم که سایزش درست باشه . آخه خیلی حساسه که تی شرت به تنش نچسبه و راحت باشه . فکر کنم سایزش خوب بود . حالا باید بپوشه تا مطمئن بشم . خلاصه که خوشکل کادوش کردم و منتظرم که بیاد . البته سالگرد عقدمون 5 شنبه است اما احتمال داره فردا بعد از ظهر با برادرم و خانمش بریم شمال اینه که ترجیح می دم امروز بهش بدم که اگر اندازش نبود بریم عوضش کنیم .  

حالا از شانس من امروز هم کلی کار داره و دیر میاد .  

این اولین باره که دارم بهش کادوی سورپرایزی لباس می دم به خاطر همین دلم شور می زنه که بدش نیاد و نکنه اندازش نباشه یا از رنگش خوشش نیاد یا از جنسش .  

حالا اگه پسر خوبی بود و خوشش اومد بازم براش می خرم اگر نه که هیچی دیگه همون چیز میزای غیر از لباس می خرم .  

یه مقدار هم پول از بودجه سایت برداشتم که برم کتاب بخرم و فلش و از اینجور چیزمیزها .  

شدیداد منتظرم یاشار بیاد برم شهر کتاب و کتاب های تصویری آموزش کامپیوتر رو که خیلی جالب بودن بخرم .  

نظرات 4 + ارسال نظر
نانا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:37

امیدوارم خوشش بیاد عزیزم
خانم مهربون:*:*

خدارو شکر خوشش اومد و اندازش هم بود

آلما چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:41

مبارکه
امیدوارم خوشش بیاد و تو بازم از این کادوها بگیری

ممنون
خدا رو شکر که خوشش اومد اندازشم بود

محیا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 http://yaddashthayemahya.persianblog.ir

سالگرد عقدتون مبارک خانوم
خوب خدا رو شکر که نوشتی هم اندازش بود و هم خوشش اومد.
خوب باشین همیشه

ممنون محیای عزیزم

لبخند یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:11 http://www.mypromisingfuture.blogfa.com

خداییش کادو خریدن واسه آقایون خیلی سخته.انشاا... که خوشش اومده باشه

آره خیلی سخته
خیلی خوشش اومد خدارو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد