خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 140

دیگه مطمئن شدم که 140 یک عدد نحس هست  

چون این بار سومه که دارم می نویسم و یه مشکلی پیش میاد و پست ارسال نمی شه  

بار دوم به دلم افتاد که کپی کنم ها اما چک کردم دیدم اینترنت که وصله و حتما ارسال می شه  

دیگه حوصله ندارم بنویسم  

به طور خیلی خلاصه اینکه  

امروز هشتمین سالگرد ازدواجمونه و قراره شب جشن بگیریم و پیتزا بخوریم  

مامان و بابای خودم که اصلا یادشون نبود چون اصولا سالگرد ازدواج خودشونم یادشون نیست من یاد آوری می کنم  

اما مادر شوهرم 4 شنبه که رفتیم خونشون بهمون توی یه پاکت خوشکل هدیه نقدی داد و همین الان هم اس ام اس داد منم براش یه جواب مهربونی فرستادم  

گشنمه نمی شه الان پیتزا خورد ؟!!! 

دفعه ی اول و دوم یه عالمه نوشته بودم ها اما الان اصلا دیگه دلم نمی خواد چیزای تکراری بنویسم

نظرات 4 + ارسال نظر
بانو یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:49 http://heartplays.persianblog.ir/

تبریک می گم.. ایشالله که هر سال با شادی جشن بگیرین...

ممنون دوستم

نانا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:34

مبارک باشه عزیزم
امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی:*:*:*

مرسی نانای عزیزم

آزاده دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 http://bekasinagoo.persianblog.ir/

مبارک باشه عزیزم ان شاالله سالگرد عشقتون رو حالا حالاها جشن بگیرید

ممنون آزاده جان

لبخند سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:46 http://www.mypromisingfuture.blogfa.com

سالگرد ازدواجتون مبارککککککککککک

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد