خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 150

امروز صبح به زور زودتر از خواب بیدار شدم . دیشب تا ساعت 11 برادرم بود و جاتون خالی شام مورد نظر خوشمزه شده بود ... البته دیدم تو فریزر میگو دارم یکمی هم میگو قاطیش کردم ... ازش عکس گرفتم که براتون بزارم اما وقتی گوشیو چک کردم نبود !!!!  

از صبح هم داشتم پازل درست می کردم ... یکم با مامانم حرف زدم و الان می خوام برم به سازم برسم که چند روزیه سراغش نرفتم ... آخه همش فکر می کنم مزاحم دیگران می شم !!! 

دیگه چیزی به آخر تعطیلات نمونده ... 

البته خیلی دلم برای همکارام تنگ شده ... 

نظرات 5 + ارسال نظر
محیا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 http://yaddashthayemahya.persianblog.ir

فکر می کنم از تعطیلاتت خیلی خوب استفاده کردی
من سه ساله یه پازل دو هزار تیکه ای خریده م که درستش نکرده م. سنگ بزرگ علامت نزدنه دیگه.

من عین قحطی زده ها 100 کار تو ذهنمه ... هر روز که پا میشم یه کاری رو انجام می دم !!!
می ترسم دلم برای تعطیلات تنگ بشه

لبخند چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:19 http://www.mypromisingfuture.blogfa.com

عزیزم از توضیحات کاملت در مورد بخارشو ممنون.تو فکر خریدنش هستم.راست میگی واسه ضد عفونی کردن وسایل بچه هم باید عالی باشه.تو این خونه جدیده هم که میخوایم بریم مساحت سرامیک هامون زیاده.

خواهش می کنم

مروا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:49 http://mirabelleplum.persianblog.ir

من که دوست ندارم تعطیلات تموم شه :((

نانا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:09

تعطیلات رو خوش بگذرون و خستگی در کن عزیز دلم:*:*

چشم

گل نسا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:13 http://purelove.blogsky.com

سلام یلدا بانوی عزیزم:*
خسته نیاشی خانومی:)
به به من عاشق این شام های من درآوردی خوشمزه هستم :X
تصویر پازلت چیه؟ چند تیکه است؟
یلداااااااااااا چه سازی کار میکنی؟ باریکلا به تو:)

سلام به یار قدیمی
در دیار خارجه خوش می گذره !!!
تصویرش تاج گذاری ناپلئونه .. مال برادر شوهرمه سختش بود داده به من
سنتور می زدم خیلی وقت پیشا حالا دوباره شروع کردم به زدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد