خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 153

خب دیروز بالاخره شورای دبیران مذکور برگزار شد و در کل خوب بود .... چقدر این معلم ها می خورن شما فکر کن صبحونه مفصل خوردن بعد یکی دو ساعت بعدش دوباره پذیرایی با چای و نسکافه و ... که هر کی هر چی دوست داشت بر می داشت و آب جوش بود و بیسکوییت های لکسوس  و هندونه و ... بازم کلی خوردن دوباره یکی دو ساعت بعدش ناهار بود که جوجه کباب بود ... یعنی شما فکر کن هر چی میاوردن اینا تا تهشو می خوردن در صورتیکه من اصلا گشنم نبود !!!!  

چقدر هم معلم جدید امسال اومدن ... دوست ندارم اینقدر هر سال تغییر ایجاد می شه ... خدا رو شکر که خودمون که کادر مدرسه ایم هی تغییر نمی کنیم . البته ما ها هممون یه بخشی از تدریس ها رو هم به عهده داریم ... راهنمایی هم که امسال فقط  دوم و سوم داره و ...  

خیلی دوست دارم زودتر مدرسه ها شروع بشه و من برم سر کلاس دبستانی های عزیزم ... خیلی ناز و بامزه اند ... منم که عاشق دختر ... یعنی برای تک تکشون می میرم اینقدر که هر کدوم یه جوری بامزه اند ...  

فردا هم خونه ی یکی از همکارام مهمونی دعوتیم . بازم یواشکی تصمیم گرفتیم برای همین همکارم که دعوتمون کرده و یکی دیگه که متولد شهریورن تولد بگیریم . کلی هم پول از اینور اونور باید بگیرم اما هیچ کدوم نمی دن که !!!  

دیشب ساعت 10 بیهوش شدم ... اما عوضش خیلی خواب خوبی بود .  

امروز هم خونه ام و باید به صد تا کار برسم !!!

نظرات 5 + ارسال نظر
آلما دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:56

منم شوق و ذوق اول مهرو دارم

تو هم اول مهرو دوست داری ؟ چه جالب آخه همه منو مسخره می کنن !!!

لبخند دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:16 http://www.mypromisingfuture.blogfa.com

من که از بس ساعت کاریم زیاده ازش بیزار شدم

زهرا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:11 http://zizififi

وای معلمی؟؟؟اینقذه دوست داشتم معلم باشم...


خب چرا نشدی پس !!!

لیندا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:22

تو که گفتی معلما چقد رو هم رو هم خوردن حالم بد شدش .
راس میگی یادم نبودش از امسال اول راهنمایی ندارند مدرسه ها .چه جلب
خوش به حالتون چقده مهمونی می گیرید . همیشه به جشن وشادی بگذره اوقاتت خانوم

آخی چرا ؟ اونا خودشون لذت بردن !!!
همیشه که نیست سالی دو سه بار پیش میاد اینجوری ... بقیه ی شورا ها که در طول ساله اینقدر طولانی نیست ...

شیرین چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 http://http://asheghanehayemanoaziztarin.persianblog.ir/

سلام یلدا جون
منم مثل خودت معلمم (معاون فناوری )و عاشق اول مهر
به نظرم بودن بچه ها به مدرسه روح زندگی میده
راستی لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن

چه خوب پس می تونیم با هم تبادل نظر کنیم ... منم معاون فناوریم توی یک مجتع از دبستان تا پیش دانشگاهی ...
واقعا مدرسه بدون بچه ها خیلی کسالت آوره !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد