خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

روزانه 168

این چند وقته یکم به کارای عقب افتاده ام رسیدگی کردم ... یکمی برای خودم خرید کردم و به مطالعات اضافی  برای تدریسم رسیدم  

مامانم از دیروز رفته با خاله هام کیش  

بابام هم تنهاست ... همش باید حواسم بهش باشه ... آخه خیلی دل نازکه ... بعدش اینجا هم نمیاد ...  

چند وقتی هم هست که با مامانم شکر آب شده بینشون ... قضیه سر اینه که بابام یه دوست خیلی قدیمی داره که آمریکا زندگی می کنه ... دوست دوران دانشگاهشه ... خب الان دیگه اونم بازنشست شده و زیاد میاد ایران ... وقتی هم که میاد همش توقع داره دوستاشو ببینه و بابام هم به اتفاق سایر دوستان همش دور هم جمعند و این اتفاق تقریبا سالی دو - سه بار رخ می ده و خب طبعا بابام شب دیرتر میاد خونه و مامانم هم جدیدا که چه عرض کنم یکی دو سالی می شه به این قضیه خیلی گیر می ده که نباید زیاد بری پیششون و از این جور حرفا  

ضمن اینکه خیلی هم شک داره که اونجا چیکار می کنن ... خب بابام هم خوب بلد نیست مامانمو خر کنه که دعوا نشه  

خلاصه که مامانم از یک روز قبل از سفر رفته بود پیش خالم و حالا هم که سفره و من کاملا احساس می کنم که بابام خیلی غمگینه و اعصاب نداره ...  

این وضعیت باعث شده منم یکم نگرانشونم و اعصاب ندارم ...  

اما چون تو روزهای بعد از امتحانم نسبتا اوضاعم خوبه و خوش می گذرونم ... 

امشب هم بعد از مدت ها دارم یه شام درست و حسابی به یاشار بنده خدا می دم ... و اونم غذای مورد علاقش یعنی لازانیاست  

مادر شوهر و پدر شوهر هم به همراه یکی از برادر شوهر ها رفته بودند مشهد و برای همین جمعه برادر شوهر کوچیکه که مونده بود رو دوت کردیم خونمون و بهش یه کباب اساسی دادیم ...  

امسال هم که نمی دونم چی شده اداره ( آموزش و پرورش ) همش گیر داده بیاد بازدید کنه از مدرسه ما ... چند وقت پیش هم اومدن برای طرح درس موضوعی از سایت بازدید کردن و حالا من باید کلی طرح درس و عکس از کلاسام بگیرم و بفرستم براشون ... تازه اگه ادامه نداشته باشه  

خدارو شکر امتحانامو خوب دادم و همه رو پاس کردم ... امروز هم انتخاب واحد داشتم اما هیچ درسی برام تعریف نشده بود که انتخاب کنم ... زنگ زدم دانشگاه مسئول مربوطه تشریف نداشتن ... هر ترم همین بساطو دارم من !!! از بس که درسمو طول دادم منو یادشون می ره !!! 

و این بود خلاصه ی درهم و برهمی از اتفاقات هفته ی گذشته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد